Powerdot i Elocity zacieśniają współpracę

Dobra wiadomość dla użytkowników aut elektrycznych. Na stacjach ładowania Powerdot, korzystając z aplikacji Elocity, można zaoszczędzić 20 proc. Promocja potrwa do 4 lipca, a do dyspozycji kierowców w całej Polsce jest 930 punktów ładowania, w tym 829 ładowarek o dużej mocy.

Użytkownicy ładowarek Powerdot, którzy rozpoczną ładowanie w aplikacji Elocity, zapłacą teraz cenę niższą o 20 proc.

-Już pierwsze godziny obowiązywania promocji pokazują, że cieszy się ona ogromnym zainteresowaniem użytkowników. Obserwujemy znaczący wzrost liczby sesji ładowania inicjowanych przez aplikację Elocity w naszej siecipowiedział Grigoriy Grigoriev, dyrektor generalny Powerdot w Polsce   

Promocja Powerdot i Elocity zbiegła się w czasie z ożywieniem na rynku aut zeroemisyjnych, dowodem na co są wzrosty w rejestracjach. W maju w Polsce zarejestrowano 2927 aut elektrycznych, dwa razy więcej niż rok wcześniej. Do podobnego wzrostu doszło w kwietniu.

Powerdot celowo nie tworzy własnej aplikacji, aby współpracować z innymi dostawcami usług ładowania. Dzięki temu osoby korzystające z punktów ładowania Powerdot mogą zapłacić aplikacją innego dostawcy, kartą płatniczą albo kartą RFiD. Powerdot umożliwia ponadto dokonywanie płatności za pomocą kodu QR.

Nowością we współpracy Powerdot i Elocity jest również specjalna oferta dla zelektryfikowanych flot samochodowych.

- Zacieśniamy współpracę, wychodząc także poza segment użytkownika prywatnego. Auta elektryczne stają się coraz ważniejszym elementem flot samochodowych w polskich firmach i chcemy być dla nich ważnym dostawcą usługi ładowania – informuje Adrian Nocuń, prezes Elocity. poweidział  Adrian Nocuń, prezes Elocity

 

Opracowanie: Piotr Mieszkowski

Źródło: SAMAR